Середа, 24.12.2025, 14:42
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт Боровець Оксани Іванівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Методика проведення майстер-класу
[ Викачати з сервера (34.0 Kb) ] 21.10.2014, 15:18
Методика проведення майстер-класу «Я роблю це так» 1. Час – до 12 хвилин. Майстер-клас супроводжується мультимедійною презентацією, яка містить слайди як для присутніх на майстер-класі глядачів, так і для тих вчителів, які грають роль «учнів». 2. Стиль поведінки вчителя: впевнений, доброзичливий, енергійний, гуманістичний. Особистий стиль має проявлятись як під час спілкування із присутніми на майстер-класі глядачами, так і під час роботи з учителями, які виконуватимуть роль «учнів». Хід майстер-класу. 3. Оголошується тема майстер-класу (окремий слайд мультимедійної презентації). Увага! Тема майстер-класу повинна ілюструвати науково-методичну проблему, над якою працює вчитель-конкурсант. 4. Висвітлюється мета майстер-класу (окремий слайд мультимедійної презентації). 5. Обгрунтовується актуальність обраної теми для майстер-класу (можливий окремий слайд мультимедійної презентації). 6. Організаційний момент (звернення за допомогою до колег, які будуть грати роль «учнів»). 7. Розігрується навчальна ситуація («Шановні колеги, уявіть себе учнями … класу») 8. Далі по черзі відбувається: - то оголошення етапів майстер-класу для глядачів (можливий окремий слайд мультимедійної презентації); - то робота з «учнями». 9. Під час роботи з «учнями» використовуються як слайди презентації, так і матеріали, які знаходяться на партах «учнів» або на переносній дошці. 10. Паралельно з роботою з «класом» пояснюється важливість кожного виду роботи для досягнення поставленої мети та для розвитку «учнів»: а) «Доки учні виконують завдання, хочу зазначити, що …» б) «Доки учні працюють самостійно, хочу наголосити на тому, що …» 11. Іноді можна пояснити, як цей вид роботи відбувається у звичайних умовах (на відміну від рольової гри). 12. Якщо «учням» дається завдання щось прослухати та/або переглянути відео-фрагмент або слайд-шоу, то паралельно з переглядом та/або прослуховуванням можна також пояснити присутнім глядачам, чому важливий цей вид роботи, як він спрацьовує на досягнення мети. 13. У поясненнях також доцільно спиратись на вікові особливості учнів, їхні особистісні можливості, а також «прокладати місточки» до власного досвіду роботи над реалізацією науково-методичної теми. 14. Між різними видами роботи доцільно коротко підбивати проміжні підсумки (що «учні» усвідомили, чого навчились під час цього виду роботи, як він спрацював на кінцевий результат). 15. У загальному підсумку майстер-класу доцільно зазначити, праці яких науковців та перспективний педагогічний досвід яких вчителів-практиків стали джерелом для власних творчих ідей, які лягли в основу досліджуваної науково-методичної проблеми. 16. Завершується майстер-клас подякою «учням» та присутнім глядачам.
Категорія: Мої файли | Додав: Oksana
Переглядів: 379 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz