Статистика
Онлайн всього: 6 Гостей: 6 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Методика проведення майстер-класу
|
[ Викачати з сервера (34.0 Kb)
]
| 21.10.2014, 15:18 |
| Методика проведення майстер-класу
«Я роблю це так»
1. Час – до 12 хвилин. Майстер-клас супроводжується мультимедійною презентацією, яка містить слайди як для присутніх на майстер-класі глядачів, так і для тих вчителів, які грають роль «учнів».
2. Стиль поведінки вчителя: впевнений, доброзичливий, енергійний, гуманістичний. Особистий стиль має проявлятись як під час спілкування із присутніми на майстер-класі глядачами, так і під час роботи з учителями, які виконуватимуть роль «учнів».
Хід майстер-класу.
3. Оголошується тема майстер-класу (окремий слайд мультимедійної презентації). Увага! Тема майстер-класу повинна ілюструвати науково-методичну проблему, над якою працює вчитель-конкурсант.
4. Висвітлюється мета майстер-класу (окремий слайд мультимедійної презентації).
5. Обгрунтовується актуальність обраної теми для майстер-класу (можливий окремий слайд мультимедійної презентації).
6. Організаційний момент (звернення за допомогою до колег, які будуть грати роль «учнів»).
7. Розігрується навчальна ситуація («Шановні колеги, уявіть себе учнями … класу»)
8. Далі по черзі відбувається:
- то оголошення етапів майстер-класу для глядачів (можливий окремий слайд мультимедійної презентації);
- то робота з «учнями».
9. Під час роботи з «учнями» використовуються як слайди презентації, так і матеріали, які знаходяться на партах «учнів» або на переносній дошці.
10. Паралельно з роботою з «класом» пояснюється важливість кожного виду роботи для досягнення поставленої мети та для розвитку «учнів»:
а) «Доки учні виконують завдання, хочу зазначити, що …»
б) «Доки учні працюють самостійно, хочу наголосити на тому, що …»
11. Іноді можна пояснити, як цей вид роботи відбувається у звичайних умовах (на відміну від рольової гри).
12. Якщо «учням» дається завдання щось прослухати та/або переглянути відео-фрагмент або слайд-шоу, то паралельно з переглядом та/або прослуховуванням можна також пояснити присутнім глядачам, чому важливий цей вид роботи, як він спрацьовує на досягнення мети.
13. У поясненнях також доцільно спиратись на вікові особливості учнів, їхні особистісні можливості, а також «прокладати місточки» до власного досвіду роботи над реалізацією науково-методичної теми.
14. Між різними видами роботи доцільно коротко підбивати проміжні підсумки (що «учні» усвідомили, чого навчились під час цього виду роботи, як він спрацював на кінцевий результат).
15. У загальному підсумку майстер-класу доцільно зазначити, праці яких науковців та перспективний педагогічний досвід яких вчителів-практиків стали джерелом для власних творчих ідей, які лягли в основу досліджуваної науково-методичної проблеми.
16. Завершується майстер-клас подякою «учням» та присутнім глядачам.
|
|
Категорія: Мої файли | Додав: Oksana
|
| Переглядів: 379 | Завантажень: 6
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
| | |