Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 18 Показано матеріалів: 11-18 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема уроку : Скульптура. Види скульптури
Мета:Ознайомити учнів з видами скульптури (кругла скульптура,рельєф;з різними видами рельєфів(горельєф,барельєф,контр рельєф);дати поняття про зв'язок декору з формою(асоціативність декору і зв'язок з формою:візерунок,фактура,пластика форм);вчити створювати образи за асоціаціями;вчити правильно організовувати зображення в рельєфі;використовувати фактуру як засіб оздоблення;розвивати композиційні уміння і навички при створенні рельєфного зображення.
Мої файли |
Переглядів: 1059 |
Завантажень: 38 |
Додав: Oksana |
Дата: 27.10.2014
|
|
Тема: Створення графічної композиції за уявою «Українська хата».
Мета уроку: поглиблення просторової уяви учнів, розвиток творчої фантазії, удосконалення навичок практичного використання комп’ютерної графіки.
Виховна мета: сприяти поглибленню інтересу до предмета, вихованню в дітей любові до прекрасного, до рідного краю, своєї Батьківщини.
Обладнання та матеріали: комп’ютери, ілюстрації, репродукції картин, музичний супровід.
Тип уроку: комбінований.
Мої файли |
Переглядів: 935 |
Завантажень: 7 |
Додав: Oksana |
Дата: 27.10.2014
|
|
Тема: Символіка української писанки.
Мета: дати знання про історію виникнення писанки, як одним із видів декоративно-прикладного мистецтва,формувати вміння читати символи на писанках, прививати любов до писанкарства.
Тип уроку: комбінований.
Мої файли |
Переглядів: 462 |
Завантажень: 10 |
Додав: Oksana |
Дата: 27.10.2014
|
|
Клас, назва розділу, № уроку (в системі програми). Мета уроку: навчальна, } Діяльнісний підхід, спрямований на розвиток умінь і навичок учнів, застосування набутих знань у створені творчих робіт і проектів інтегрованих з соціокультурним і природним середовищем. розвивальна, виховна. Цілі навчання: Визначення основних і предметних компетенцій уроку виходячи з діяльнісно-розвиваючої парадигми навчання (особистісно-орієнтований результат діяльності). Тип уроку: комбінований.
Мої файли |
Переглядів: 456 |
Завантажень: 4 |
Додав: Oksana |
Дата: 27.10.2014
|
|
Вивчення стану предметів художньо-естетичного профілю у відділах освіти міськвиконкомів, райдержадміністрацій
Мої файли |
Переглядів: 430 |
Завантажень: 5 |
Додав: Oksana |
Дата: 21.10.2014
|
|
«Я роблю це так»
1. Час – до 12 хвилин. Майстер-клас супроводжується мультимедійною презентацією, яка містить слайди як для присутніх на майстер-класі глядачів, так і для тих вчителів, які грають роль «учнів».
2. Стиль поведінки вчителя: впевнений, доброзичливий, енергійний, гуманістичний. Особистий стиль має проявлятись як під час спілкування із присутніми на майстер-класі глядачами, так і під час роботи з учителями, які виконуватимуть роль «учнів».
Мої файли |
Переглядів: 371 |
Завантажень: 5 |
Додав: Oksana |
Дата: 21.10.2014
|
|
Мої файли |
Переглядів: 270 |
Завантажень: 5 |
Додав: Oksana |
Дата: 21.10.2014
|
|
Мої файли |
Переглядів: 248 |
Завантажень: 4 |
Додав: Oksana |
Дата: 21.10.2014
|
|
|
|
| | |